لوازم خانگی

اسپرسوساز دلونگی مدل EC685؛ برای قهوه‌ای حرفه‌ای و خوش‌طعم


قهوه ساز خانگی دلونگی را تقریبا همه می شناسند اما اسپرسوساز دلونگی مدل EC685 Dedica Deluxe یکی از گران ترین قهوه سازهای خانگی است که در این قسمت به دلایل این محبوبیت می پردازیم.

شاید عملکرد دستگاه اسپرسوساز در 100 سال گذشته تغییر چندانی نکرده باشد، اما عملکرد و طراحی آن به طرز چشمگیری تغییر کرده است. زیرا نیاز ما برای دسترسی سریع و آسان به کافئین تغییر کرده است. بنابراین برای ما مهم است که یک دستگاه قهوه ساز پیدا کنیم که هم موثر باشد و هم قهوه خوبی تولید کند. اسپرسوساز دلونگی EC685 Dedica Deluxe دستگاهی کارآمد و در عین حال جذاب است که فضای کمی را اشغال می کند و در عرض چند دقیقه اسپرسوی باکیفیت را در اختیار شما قرار می دهد.

این قهوه ساز علاوه بر اسپرسو امکان تهیه انواع قهوه با شیر را به شما می دهد. همچنین می توانید از قهوه آسیاب شده و کیسه ای یا قهوه استفاده کنید. نازل بخار تعبیه شده برای این دستگاه به شما این امکان را می دهد که شیر را به راحتی پر کنید تا یک کاپوچینو، لاته یا ماکیاتو حرفه ای درست کنید. ظرف آب دستگاه نیز قابل جدا شدن و شستشو می باشد و با هشدار دستگاه می توانید زمان ته نشین شدن قهوه ساز را تشخیص دهید.

اگر می خواهید در مورد این قهوه ساز فوق العاده دلونگی بیشتر بدانید، به شما توصیه می کنیم این ویدیو را فراموش نکنید.

ای بی سی مگ مگ استعداد پروژه های شناسایی، حمایت و پرورش استعدادها در تولید محتوای ویدیویی؛ فردی با مهارت های حرفه ای اینباکس، بررسی و مقایسه با محصولات ای بی سی مگ.

افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ پول دریافت می کنند. ای بی سی مگ دسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید مهارت، ابزار، انگیزه و زمان لازم برای ساخت یک سری حرفه ای برای هر نوع محصولی را در ای بی سی مگ دارید، با ای بی سی مگ مگ تلنت همراه باشید.

درباره Digital Mag Talent بیشتر بدانید

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا