هنر و سینما

۱۰ مرگ ساختگی در فیلم‌های ماورل از ابتدا تا اکنون


دنیای سینمای مارول مملو از مرگ های ساختگی است که بینندگان را فریب می دهد و آنها را وادار می کند فکر کنند که شخصیت یک فرد مشهور به پایان رسیده است. پرونده مرگ و میر جعلی برای هیچ کس پنهان نیست و مدتهاست وجود دارد. بارها برای فریب سایر بازیگران یا بینندگان ، فردی در فیلم می میرد و بعداً مشخص می شود که او سالم و زنده است.

برخی از این مرگ های جعلی اتفاقاً طرح یک فیلم یا قسمت خاص است ، بنابراین وقتی مشخص می شود که شخص زنده است ، تماشاچیان تعجب نمی کنند.

با این حال ، تصور می شود که بسیاری از شخصیت ها مرده اند و هنگام بازگشت تماشاگران حیرت زده می شوند و اغلب رازی در مورد نقش واقعی آنها ایجاد می شود.

به لوکی

حیرت انگیز

شکی نیست که لوکی یک پادشاه مرده ساختگی در مارول است. برادر ثور بیش از هر کس دیگری در این سریال زنده و مرده است. این روند با اولین قسمت Thor در سال 2011 آغاز شد ، که در آن به نظر می رسد لوکی پس از نابودی مرده است. البته ، لوکی از پرتگاه فرار کرد و در Avengers در سال 2012 ظاهر شد. در پایان Thor: Dark World ، ظاهراً Kors لوکی را کشت اما او برای دیدن اودین بازگشت. در این مرحله ، روند مرگ و قیام لوکی در مارول به یک شوخی تبدیل شد تا اینکه تانوس او را در انتقام جویان: جنگ ابدی کشت. این تایتان دیوانه وعده داده است که دیگر زندگی برای لوکی وجود نخواهد داشت. البته ، تنها بخشی از آن درست است ، زیرا نسخه قبلی لوکی در زمان Avengers: Final Game در زمان سرقت انتقام جویان به شهر نیویورک منتقل شد. این شبیه نسخه Loki است که در سری Loki است ، و یا این نسخه همچنین دارای داستان قتل است.

2. کاپیتان آمریکا

حیرت انگیز

حتی ناخدا آمریکایی کشته شد ، اما این مورد خاص هیچ کس را فریب نداد. در پایان فیلم Captain America: The Avengers در سال 2011 ، او به طور فعال فضاپیمای Hydra خود را در اقیانوس منجمد شمالی پرواز کرد تا خود را وقف نجات جهان کند. البته ناخدا آمریکایی از یخ زدگی فرار کرد و تقریباً یک دهه بعد پیدا شد و نجات یافت. در ابتدای فیلم ، با سقوط هواپیمای ناخدا ، تماشاچیان از قبل می دانند که داستان او تمام نشده است. بنابراین مرگ او به منظور فریب مخاطب نیست ، بلکه بیشتر برای به تصویر کشیدن داستان فیلم است.

3. فیل کولسون

حیرت انگیز

در انتقام جویان 2012 ، مرگ محافظ سپر فیل کولسون توسط نیک فیوری برای تشویق قهرمانان فیلم به ایجاد اختلاف و مبارزه برای بشریت استفاده شد ، اما یا اگرچه کولسون هنوز در فیلم مارول مرده است ، به نظر می رسد در این ایالت زندگی می کند. از تلویزیون در مجموعه تلویزیونی ماموران سپر ، کولسون با استفاده از خون کری زنده می ماند. کولسون از فصل اول این سریال تا کنون شش بار درگذشته است. اگرچه به نظر می رسد آخرین مرگ او در سری 7 مدت زیادی به طول انجامیده باشد ، اما عاقلانه است که توانایی بقا را دست کم نگیرید.

4. باکی بارنز

حیرت انگیز

یکی از دراماتیک ترین بازگشت های دنیای فیلم مارول ، حداقل برای کسانی که با کمیک آشنا نیستند ، دوست استیو راجرز ، باکی بارنز است. اعتقاد بر این است که باکی در طول ماموریت جنگ جهانی دوم به رهبری استیو از روی پل سقوط کرده است. البته ، باکی به دلیل نفوذ هیدرا از سقوط جان سالم به در برد ، که اندام ضخیم او را جایگزین بازوی سایبرنتیک معروف خود کرد. زنده ماندن باکی به نقطه عطفی بزرگ برای ناخدا تبدیل شد و بعداً باکی به کاپیتان آمریکا پیوست تا در نجات بشریت به او کمک کند.

به حیوانات خانگی حیوانات خانگی

حیرت انگیز

در سراسر حماسه ، Infinite Marvel شخصیت تغییر ناپذیر در زندگی تونی استارک ، پپر پتز است. در اولین فیلم مرد آهنی در سال 2008 و پس از آن ، تونی همیشه به موقع می آید تا پپر را از همه تهدیدها نجات دهد. اما ، در مرد آهنی 3 در سال 2013 ، تونی نتوانست کاری انجام دهد زیرا به نظر می رسید که پپر توسط آلدریچ کیلیان کشته شده است. خوشبختانه ، این به دست مرگ بود که پپر توانست توانایی های مافوق بشری را بدست آورد تا از مرگ خود جان سالم به در ببرد و خود کیلیان را بکشد.

به نیک فیوری

حیرت انگیز

نیک فیوری یکی از سرسخت ترین بازیکنان دنیای فیلم مارول است و حتی تصادفات شدید اتومبیل و گلوله های آبی او را متوقف نمی کند. در اولین روز بازی Captain America: Winter Soldier در سال 2014 ، نیک فیوری پس از کشتن شخصی غیر از سرباز زمستانی جان باخت. البته ، این فقط یک مرگ جعلی بود ، زیرا فیوری به طور معجزه آسایی در اتاق عمل زنده ماند. طبق معمول فیوری ده قدم از دشمنانش جلوتر است.

7. دوغاب

حیرت انگیز

یکی از جعلی ترین مرگ های مارول در سال 2014 در Guardians of the Galaxy ظاهر شد. در هنگام غرق شدن کشتی Ronin ، اندام های زیبا شاخه های خود را مانند درختان پهن می کنند تا از آنها در برابر ضربه دور آن محافظت شود. این موفق شد و بقیه نگهبانان زنده ماندند ، اما گروت کشته شد. برای مدتی به نظر می رسید که اقدامات خشونت آمیز گروت آخرین کمک او برای تیم بود ، اما راکت به زودی متوجه شد که شاخه ای از بدن گروت شروع به ساخت نسخه جوان درخت می کند.

به جارویس

حیرت انگیز

دوست مورد اعتماد مرد آهنی ، هرچند هوش مصنوعی ، یک بازیگر محبوب مارول شده است. وقتی هکرها شاهد جارویس بودند که توسط Ultran شرور در Avengers: Age of Ultron بریده و نابود شد ، به نظر می رسید که دوستان استارک برای همیشه رفته اند. خوشبختانه وقتی جارویس در Vision بارگذاری شد نجات یافت و دوباره متولد شد.

به بهشت یک روز

حیرت انگیز

در فیلم 2015 مرد مورچه ای ، هنک پیم داستان غم انگیز از دست دادن همسرش ، ژانت ، را در قلمرو کوانتومی روایت می کند. در طول اولین فیلم ، تماشاگران معتقدند که او مرده است. با این حال ، اکثر دنباله های فیلم در سال 2018 یک مرد و یک زنبور را نشان می دهند که سعی می کنند بهشت ​​را نجات دهند ، و اکنون بهشت ​​تازه نجات یافته در قسمت جدیدی در سال 2023 به همسرش باز می گردد.

10. بینایی

حیرت انگیز

در اوج جنگ ابدی ، وقتی دانوس سنگ را در ذهنش باز می کند ، بینش عاقلانه به طرز وحشتناکی از بین می رود و مرگ او کاملاً دائمی به نظر می رسد و هیچ یک از انتقام جویان نمی تواند او را برگرداند. با این حال ، اسکارلت جادوگر با قدرت هرج و مرج فرمی را در سری Vandavision زنده کرده است. این نسخه که White Vision نام دارد ، از بدنه Great Vision ایجاد شده و حافظه آن را در ذهن دارد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا