هنر و سینما

هشت نفرت‌انگیز؛ ۸ شخصیت فیلم تارانتینو به ترتیب نفرت‌انگیز بودن!


ایده اصلی فیلم و فیلم خشن و خونین کوئنتین تارانتینو توسط هشت نفرت انگیز این است که در شخصیت های اصلی افراد خوبی وجود ندارد ، بلکه افراد بد وجود دارند.

تارانتینو در ابتدا داستان را به عنوان دنباله ای برای جنگجوی زنجیره ای گسسته طراحی کرد ، اما احساس کرد که جنگو در طرح گنجانده نشده است. زیرا او مردی جسور و مهربان است.

هر یک از هشت فرد مشهور نفرت انگیز ، تهمت زن خود را دارند ، اما آنها حوزه های زیادی دارند ، بنابراین برخی از این افراد بدلیل رفتار یا انگیزه هایشان بدتر از دیگران هستند ، حتی هر دو.

8. پدر بزرگ او

هشت نفر متنفرند

این نقش با بازی دامین بیچر جالب ، شادترین و آرام ترین عضو این گروه هشت نفره است. او اغلب شکایت می کند که مردم را دوست دارد. پس از تنش زیاد در فیلم ، مشخص شد که نام اصلی او مارکو مکزیکی است.

حتی بعد از ساعت هشت و نیم معلوم شد که یک باند مرگبار است که همه افراد فروشگاه را قبل از حضور افراد دیگر کشتند ، اما به نظر می رسید که باب جالبترین فرد در گروه بوده است.

7. سرگرد مارکی وارن

هشت نفر متنفرند

از آنجا که Hateful Eight یک گروه است ، هیچ ستاره فنی در فیلم وجود ندارد ، اما اگر ستاره ای وجود داشته باشد ، مطمئناً ساموئل ال جکسون سرگرد مارکی وارن است ، که از همان ابتدا بینندگان او را دوست خواهند داشت. او سرانجام به پوآرو می رسد و طرح را حل می کند.

معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد. در هر صورت ، تقاضای وی برای انتقام از اسمیتز با توهین های ژنرال در طول جنگ داخلی ثابت شد.

6. اسوالدو موبری

هشت نفر متنفرند

تیم راث دو فیلم اول تارانتینو را در نقش آقای نارنجی در سگهای انبار و کدو تنبل در داستان محبوب بازی کرد ، اما در پنج یا شش فیلم (اگر بیل را بکشیم به عنوان دو فیلم محسوب می شود) برای فیلم بعدی تارانتینو ظاهر نشد. با این کارگردان معروف در فیلم هشت نفرت انگیز. اگرچه او خود را اسکالدو موبری ، نگهبان رد راک معرفی می کند ، اما به نظر می رسد پیت هیکاکس انگلیسی ، شوت زن معروف و جد مایکل فاسبندر در فیلم حرامزاده های لعنتی است.

مباری خود را با لهجه ای نرم و واضح نشان داد ، اما پس از آشفتگی داستان ، لهجه او بیشتر نمایان شد (بسیار شبیه لهجه روث در داستانهای عامه پسند). او از نشان دادن چهره دوستانه و تهدید آمیز خود لذت می برد ، اما به نظر می رسد یکی از جالب ترین اعضای اوباش فلاش بک خونخوار است.

5. کریس منیکس

هشت نفر متنفرند

در حالی که جان راث سوار مسافر دوم غیر منتظره اش می شود ، ناگهان کریس مانیکس ، با بازی والتون گوگینز را می بیند که وحشت زده از میان برف می دوید.

کریس ممکن است در مورد کلانتری جدید رد راک دروغ بگوید ، اما او شخصیت بدی نیست. او از ژنرال بودن لذت می برد ، اما سرانجام هنگامی که باند دومینگز فرمانروایی می کند ، با وارن عالی می شود.

به که یک معیار است

هشت نفر متنفرند

جو گیج با بازی مایکل مدسن به عنوان گوساله ای معرفی می شود که برای گذراندن تعطیلات با مادر به خانه می رود. در مغازه ، در حالی که هفت نفر دیگر به هم خیره شده اند ، گیج در گوشه ای نشسته و حافظه اش بی صدا کار می کند.

همه اعضای باند در طول کشتار اعتماد به نفس خود را نشان می دهند ، اما جو گیج (معروف به گروش داگلاس) از هرج و مرج جان سالم به در می برد و در حالی که در خانه هستند به آنها شلیک می کند. آنها مانند اسکوفیلد مشغول پاکسازی هستند.

3. جان روث مجری

هشت نفر متنفرند

سرگرد وارن قربانیان را کشت زیرا حتی یک پاداش کوچک برای کشته شدگان کافی به نظر می رسید ، اما جان روث ، مهاجم ، به خاطر بازی کرت راسل در نجات قربانیان مشهور است. به گفته خود وارن ، که روت را می شناسد ، وقتی گرفتار یک قاتل می شوید ، چاره ای جز مرگ ندارید.

رزرو افراد برای زندگی برای روث لذت بخش است و البته او احساس عدالت می کند ، اما این یک راه بسیار آسیب زا برای پول درآوردن است.

2. ژنرال سانفورد سندی اسمیتس

هشت نفر متنفرند

این شخص ممکن است ایمن به نظر برسد ، زیرا کل فیلم روی یک صندلی راحت با یک پتو سپری می شود ، اما او یک شیطان خالص است و مدتهاست که خشونت و تبعیض وجود دارد.

تارانتینو اسمیتز به عنوان نژادپرست کنفدراسیون سابق مانند سرجیو کوباچی در جنگو توصیف شده است. بروس درن بعداً با تارانتینو ملاقات کرد تا روزی در هالیوود نقش جورج اسپن محبوب را بازی کند.

1. دیزی دامرگو

هشت نفر متنفرند

اگرچه داستان فیلم جزئیات زیادی در مورد جنایات خاص او ارائه نمی دهد ، اما به زودی مشخص شد که زندانی جان روث ، دیزی دامرگو ، معتبرترین و شرورترین فرد در گروه است. این بازیگر زن با بازی جنیفر جیسون لی نامزد اسکار ، از سوزان اتکینز از خانواده منسون الهام گرفته است.

روث او را به دام می اندازد زیرا چهره او یک قاتل سرگردان است که چهره اش در چهره های بی شماری در سراسر شهر دیده می شود. او و برادرش یکی از مرگبارترین گروه ها را در مرز اداره می کنند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا