علمی و پزشکیبرترین های کسب وکار ایرانی

ژل شستشو صورت پوست چرب و آکنه ای هیدرودرم

داشتن جوش و آکنه می تواند بسیار آزاردهنده باشد و سبب نارضایتی فرد از ظاهر و زیبایی خود شود. آکنه یا همان جوش، مشکلات پوستی شایعی به خصوص برای جوانان هستند که اغلب بعد از سن بلوغ از شدت آن کاسته می شود. اما افرادی که در سنین بالا همچنان دچار آکنه می شوند و هنوز جوش های صورتشان فروکش نکرده و یا نسبت به قبل شدت یافته باید به دنبال عامل محرک این عارضه و راه حلی برای بهبود آن باشند. یکی از راهکارهای موثر در رفع این مشکل شستشوی صورت به روش صحیح و با محصولات مناسب است. ماسک کربنی برای صورت پوست چرب و آکنه ای هیدرودرم یکی از بهترین محصولاتی است که با به کار گیری از ترکیبات موثر ضد جوش، در کنترل و مهار جوش و پاک سازی پوست پیشنهاد می‎ شود.


این محصول حاوی سبومین، پیرکتون اولامین، اسید سالیسیلیک، روغن درخت چای و ترکیبات غیر صابونی ملایم و اسیدیته ی سازگار با پوست می باشد. ژل هیدرودرم با زدودن چربی اضافی، آلودگی ها و پاک سازی منافذ پوستی به بهبود کیفیت پوست کمک کرده و مانع از بروز جوش و آکنه می شود.

از مهم ترین روغن های موجود برای رفع جای جوش و جلوگیری از بروز آکنه، روغن درخت چای است. اثرگذاری روغن درخت چای برای جوش و جای جوش بسیار چشم گیر است و یکی از مزیت های خرید این محصول به شمار می رود. سالیسیلیک موجود در این محصول از بین برنده ی لایه ی شاخی پوست می باشد و در رفع قرمزی و التهابات پوستی موثر است. سبومین برطرف کننده ی چربی اضافی و تنظیم کننده ی ترشح غدد سباسه پوست است و اثرات مخرب اشعه ی ماورای بنفش خورشید را از بین می برد.

ژل شستشو پوست چرب هیدرودرم مخصوص پوست های چرب، جوش دار و آکنه ای به زدودن چربی اضافی، آلودگی های سطحی و باقی مانده مواد آرایشی از سطح پوست کمک می کند. این محصول حاوی عصاره های گیاهی و پاک کننده های غیر صابونی بوده و با باز نمودن منافذ پوستی و مهار تکثیر باکتری ها، موجب بهبودی جوش های صورت می گردد.

  • پاکسازی آلودگی های سطحی و مواد آرایشی
  • پاک کننده چربی های اضافی پوست
  • مناسب برای پوست های چرب،جوش دار و آکنه ای
  • بهبود و جلوگیری از بروز جوش و آکنه
  • مهار تکثیر باکتری ها و قارچ ها
  • پاک کننده غیر صابونی
  • تنظیم و کنترل ترشح غدد چربی پوست
  • حاوی سبومین، پیریکتون اولامین، روغن درخت چای و اسید سالیسیلسک
  • حجم 150 میل

مواد موثر محصول :
پیروکتون اولامین:

آنتی سبورئیک و کنترل کننده ترشح چربی از غدد سباسه پوست، ضد باکتری، ضد قارچ و مانع از رشد میکروارگانیسم ها، دارای قابلیت تحمل پذیری بالا و موثر در رفع قرمزی و التهابات پوستی

سبومین:

برطرف کننده چربی اضافی با تنظیم کننده ترشح غدد سباسه پوست، ضد قارچ، ضد باکتری و از بین برنده اثرات مخرب اشعه ماورای بنفش نور خورشید

روغن درخت چای:

ضد باکتری و ضد قارچ، ممانعت از ترشح چربی اضافی و رشد باکتری ها و در نتیجه کنترل فعالیت غدد سباسه

اسید سالیسیلیک:

از بین برنده لایه شاخی پوست با دارا بودن خاصیت کراتولیتیک موثر در رفع قرمزی و التهابات پوستی بسیاری از خانم ها برای پاک کردن آرایش صورت و شست و شوی پوست صورت قبل از خواب، به دنبال یک پاک کننده قوی و مرغوب هستند. برخی نمی دانند که فوم انتخاب کنند یا ژل و صابون.

ژل شستشوی با بهره گیری از فرمول و ترکیب بسیار موثر و فاقد مواد صابونی، یکی از بهترین مواد پاک کننده در بازار است. اگر دوست دارید در مورد ژل شستشوی صورت هیدرودرم برای پوست های چرب، بیشتر بدانید، حتما این مطلب را تا انتها بخوانید. ما در اینجا قصد داریم در مورد این ژل، ژل مناسب برای پوست های جوش دار و آکنه دار و همچنین در مورد این محصول برای پوست های مختلط، صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

ژل شستشوی صورت پوست چرب و جوشدار و حساس هیدرودرم

افراد مختلف، تایپ های پوستی متفاوتی دارند. یکی پوست خشک دارد و یکی پوست چرب و برخی هم مختلط هستند. پوست چرب، یکی از انواع پوست هایی است که باید مواد آرایشی و آلودگی ها، از روی ان شسته شود. این شستشو باید خیلی زود به زود انجام شود. دست کم هر شب باید پوست صورت از مواد آرایشی، پاک شود. بهترین گزینه برای شستشوی پوست های چرب و جوش دار و پوست های حساس، استفاده از ژل هیدرودرم است.

ژل شستشوی هیدرودرم، حاوی مواد غیر صابونی است و برای پوست های حساس، هیچ منع مصرفی ندارد. این محصول حاوی سبومین، اسید سالیسیلیک، روغن درخت چای و همچنین حاوی پیروکتون اولامین بوده و اسیدیته و ph مناسبی برای پوست دارد. چرب و کثیفی های روی پوست را به طور کامل از بین برده و حتی می تواند  منافذ پوست را پاکسازی کند.

 ژل شستشوی آکنه واش هیدرودرم

وجود جوش و آکنه روی پوست صورت خانم ها و حتی آقایان، بسیار زجر آور است. به خصوص اگر نزدیک به یک میهمانی و مجلس مهم باشد. ژل شستشو در این مواقع می تواند گزینه مصرفی بسیار خوبی باشد.

ترکیبات موثری در آبرسان ویتابلا پوست خشک وجود دارد و با تاثیر مستقیم روی جوش و آکنه، منجر به از بین رفتن آن ها می شود. در واقع، روی پوست های چرب و حساس، به دلیل اینکه کثیفی و آلودگی روی آنها مینشیند و چربی های درون منافذ محبوس می شوند و منجر به ایجاد جوش می شود.

 ژل شستشو صورت هیدرودرم مدل Oily Skin

ژل شستشوی صورت هیدرودرم مدل oily skin از بهترین ژل های شستشو در بازار داخل کشور است. این ژل می تواند برای پوست های چرب و مستعد جوش و آکنه، بهترین ماده پاک کننده باشد. برخی از پوست های چرب، علاوه بر چربی، حساسیت بالایی دارند. به هیچ وجه نباید برای این پوست ها از پاک کننده های صابونی استفاده شود. این ژل، فاقد مواد پاک کننده صابونی است. به همین دلیل، استفاده از آن برای پوست های حساس، بسیار گزینه خوبی است.

 ژل شستشوی صورت هیدرودرم مناسب پوست چرب و آکنه ای

عملکرد ژل شستشوی هیدرودرم برای پوست های چرب و دارای آکنه، منجر به پاکسازی کردن پوست و کمک به بهبود کیفیت آن می شود.

روغن درخت چای از ترکیبات بسیار خوب و میکروب کش است که می تواند باکتری های پوست و منافذ آن را که منجر به هیدرولیز چربی زیر پوست می شوند را از بین ببرد تا آکنه ایجاد نشود. لایه های شاخی پوست، آلوده ترین قسمت پوست است. در این قسمت پوست، سلول های مرده زیادی وجود دارد. ژل شستشو هیدرودرم برای از بین بردن سلول های مرده روی پوست های چرب و حساس، استفاده می شود و بسیار موثر است.

ژل شستشوی صورت هیدرودرم برای پوست مختلط

پوست های مختلط، از پوست هایی هستند که مشخصات و ویژگی پوست چرب و خشک را با هم دارند. معمولا این نوع پوست ها، کمی حساس هستند. بهتر است مواد آرایشی مورد استفاده برای این نوع تایپ پوستی، فاقد پارابن باشد. شستشوی پوست مختلط باید هر شب و قبل از رفتن به رختخواب انجام شود.

این ژل کارایی فوق العاده خوبی داشته و منجر به پاکسازی عمیق پوست می شود. مواد غیر صابونی این محصول، علاوه بر پاک کنندگی، می تواند جلوی ایجاد جوش و آکنه را بگیرد.نحوه استفاده از ژل شستشوی صورت ویتابلا برای پوست چرب و آکنه ای هیدرودرم به شیوه زیر است:

روزانه مقدار مناسبی از ژل شستشوی صورت پوست چرب و آکنه ای هیدرودرم را روی پوست خیس و مرطوب به کمک دست ها مالیده و آهسته ماساژ دهید، سپس با آب ولرم پوست صورت را شستشو دهید.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.
دکمه بازگشت به بالا