هنر و سینما

سریال ترسناک چپلویت؛ معرفی بازیگران و شخصیت‌های پروژه‌ی جدید آدرین برودی

مجموعه ترسناک Chaploit دارای طیف گسترده ای از استعدادها و بازیکنان است. این سریال بر اساس داستان استفان کینگ ، سهم اورشلیم (نمونه ای از قسمت سالم از داستان 1975) ، نوشته شده توسط پیتر و جیسون فیلاردی و در هالیفاکس ، نوا اسکوشیا عکاسی شده است. قسمت اول قرار است در 22 آگوست 2021 به اپیکس ارسال شود.

این سریال که برگرفته از اجداد خانواده بون نامگذاری شده است ، داستان یک ناخدا دریایی به نام چارلز بون و سه فرزندش ، آنر ، لو و تین را روایت می کند. پس از مرگ غم انگیز همسر چارلز ، خانواده کوچک به شهر مخوف و متروک مین و محلی به نام گوشه واعظی برای زندگی در Chaploit بازگشتند. در آنجا آنها باید با خونریزی ، نژادپرستی و سابقه سیاه پوست خانوادگی که تمام شهر را تحت الشعاع قرار داده است ، مقابله کنند.

بازیگران این مجموعه از برندگان اسکار گرفته تا بازیگران زن هستند. Chaploit تنها پنج بازیکن اصلی دارد اما ده ها نقش مکمل دارد. اما این بازیگران چه کسانی هستند؟

آدرین برودی در کنار کاپیتان چارلز بون

لویت

در Chaplain ، آدرین برودی نقش کاپیتان چارلز بون ، اولین مسئول سریال را بر عهده می گیرد که با وجود داستان دلخراش باید از سه فرزندش مراقبت کند. برودی در 29 سالگی پس از برنده شدن جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای نقش اصلی اختصاص داده شده به نوازنده پیانو رومن پولانسکی به شهرت جهانی رسید .2003 ، در آن زمان او جوانترین دریافت کننده جایزه اسکار بود. فیلمهای دیگر برودی شامل فیلمهای محبوب مانند نیمه شب در پاریس (2011) ، کینگ کنگ (2005) و خط قرمز (1998) است. او همچنین در چهار فیلم وس اندرسون ظاهر شده است: گزارش فرانسوی (2021) ، هتل بزرگ بوداپست (2014) ، آقای شگفت انگیز. فاکس (2009) و محدود دارجیلینگ (2007).

امیلی همپشایر در نقش ربکا مورگان

لویت

امیلی همشایر نقش ربکا مورگان ، روزنامه نگار تحصیل کرده و بلندپرواز را بازی می کند که اطلاعات بیشتری می داند و چند قدم از اطرافیانش در گوشه واعظ جلوتر است. او سپس به عنوان پرستار کودک مشغول به نوشتن داستان در مورد آنها می شود. نقش های سابق فیلم همپشایر عبارتند از آنجلینا با دختر و پسر در کمدی عاشقانه 2006 کیک برفی عاشقانه (با بازی آلن ریکمن و سیگورنی ویور). از جمله نقشهای تلویزیونی وی می توان به فقر در مجموعه انیمیشن کانادایی رابی گلوم و جنیفر گینز در فیلم علمی تخیلی The 12 Monkeys اشاره کرد. همپشایر برای بازی در نقش استیو ویند در سریال محبوب Shitz Creek شش جایزه فیلمنامه کانادایی دریافت کرده است.

جنیفر آن در نقش آنر بون

لویت

جنیفر آنس نقش دختر بزرگ چارلز را بازی می کند که پس از مرگ مادرش مادر خواهرزاده اش می شود. او از شهر ناراضی است ، پیر است و می داند چه زمانی او و خواهر و برادرش هدف نژادپرستی قرار خواهند گرفت. Chaploit اولین تجربه او بود. او در مصاحبه ای اظهار داشت که از بازی در این سریال خوشحال است و افزود که این نقش را تنها پس از یک بازسازی بازی کرد. انس همچنین فاش کرد که او دوست دارد با بازیگران دیگر این مجموعه کار کند و کار با برودی برای او مانند یک کلاس آموزشی بود.

پری دریایی گولامگوس در نقش لوآ بون

لویت

او فرزند میانی و کوچکترین دختر چارلز بود. دوران کودکی لوآ از بقیه دشوارتر بود ، زیرا در آن زمان او دارای ناتوانی استخوانی بود و اکنون از طناب سفت و محکم برای پوشاندن پاهای خود استفاده می کند. اولین تجربه بازیگری سیرنا بازی در نقش عایشه یاسین در سریال هیجان انگیز کانادایی “یتیم سیاه” بود. او همچنین نقش امیر حامد را در برنامه تلویزیونی Pebond و شخصیت اشلی وودهاوس را در فیلم ترسناک Helmington 2018 بازی کرد و همچنین در فیلم های کوتاه زمستان (2015) و آنچه می بینیم (2021) ظاهر شد.

یان برای قلع بون

لویت

یان هو نقش کوچکترین پسر و تنها پسر بون ، تین بون را بازی می کند. اصلی ترین نقش های هو در رایان در سریال داستان ندیما و جیکوب زلمن در راهنمای شکار هیولا 2020 است. او همچنین به عنوان صداپیشه در برنامه های تلویزیونی برای کودکان کار می کند. هو فعالیت سینمایی خود را تنها در هفت سالگی با نام نیکی نلسون در کمدی تاریکی A Grace Simple 2018 با بازی بلک لیولی و آنا کندریک آغاز کرد.

دستیار بازیگر و شخصیت Chaplain

لویت

ترینا کورکوم در نقش مری دنیسون: ترینا کورکام بیشتر به خاطر بازی در فیلم اسپینستر و دایگز تاون در سال 2019 شناخته شده است.

گورد رند در نقش مارتین باروز: گورد رند در سریال Black Orphan با Sirna Gulamgos روبرو می شود و همچنین در داستان ندیما ظاهر شده است.

Genevieve Dieggres در فیلم Apple Girl: این مجموعه شامل آثاری مانند اجازه دهید برف در سال 2019 بیاید ، Slacher در سال 2016 و همچنین مجموعه تلویزیونی Jupiter Heritage است.

آلگرا فولتون در نقش آن مورگان: آلگرا فولتون بیشتر به خاطر نقش های کوچکش در جان کیو (2002) و آب (2017) شناخته شده است.

دین آرمسترانگ در نقش دکتر جیپ گیلفورد: دین آرمسترانگ در فیلم ها و سریال های زیادی از جمله Supernatural و Insomnia بازی کرده است. او همچنین به عنوان معلم بازیگری کار می کند و شاگردان او افرادی مانند نینا دوبرف ، ستاره سریال خاطرات خونین هستند.

دووانته پدر مانند آبل استوارت: در مجموعه تلویزیونی نمک و پپا ، و همچنین کمدی آجر طلایی تاریک ظاهر شد.

مایکل هوو در نقش دانیل تامپسون: مایکل هاو در سریال کمدی Hellboys در سال 2020 و همچنین مجموعه های تلویزیونی Game of Thrones و The Adventures of Murdoch بازی کرد.

برچسب سباستین در نقش رابرت بون: سباستین لیبل در سال 2014 در فیلم Black Police and Park Boys: Don’t Legalize It و سریال Park Boys: Prison ظاهر شد.

استیون مک کارتی در نقش استفان بون: استیون مک کارتی بیش از 60 پروژه در کارنامه خود دارد که از جمله آنها می توان به فیلم 2020 One Piece of a Woman و سریال تلویزیونی Marie Kills People (مردم برای نقش مهمان) اشاره کرد. اعطای گواهینامه آموزش کانادا 2018.

گلن لفچاک در نقش فلچر: گلن لفچاک در مجموعه اصلی پارک ظاهر شده و همچنین در کارتون ها بازی کرده است.

جولین ریچینگز در نقش فیلیپ بون: جولین ریچینگز بیشتر به خاطر بازی در فیلم های مردان ایکس: آخرین بازمانده (2006) و مرد فولادی (2013) شناخته شده است.

جوان بولند در نقش رز مالوری: جوآن بلند در ایکس من: رستاخیز ، اره 4 و سرزمین مردگان بازی می کند. او همچنین در برنامه های تلویزیونی مانند Shitz Creek و The Adventures of Murdoch بازی کرده است.

کریستوفر هیدرال در نقش جیکوب: هیدرال بیشتر به خاطر بازی در نقش شهردار جورج مینارد از دیزنی توگو (با بازی ویلم دافو) شناخته می شود. او همچنین در مجموعه فیلم های متعددی از جمله Venholsing و Pure حضور داشته است و برای بازی در سریال Hellfire 2013 برنده جایزه برجسته ترین بازیگر مرد شد.

چارلی ریندرز در نقش کارل کاتلر: چارلی ریندرز در مجموعه های تلویزیونی متعددی از جمله The Hun and the Park Boys و همچنین فیلم هایی مانند The Red Marslover و Page Change ظاهر شده است.

آکادیا کالان در نقش مارسلا بون: نقش های سینمایی آکادیا کالان شامل آخرین کتابخانه و ساول در شب است. او همچنین در فیلم کوتاه دختر هیولا بازی کرد.

جنی ریموند در نقش آلیس باروز: جنی ریموند در سریال هایی مانند هون ، دایجست تاون و داستان نادیما حضور داشته است.

دیوید روزتی در نقش جوزف پالمر: علاوه بر چپلویت ، دیوید رزتی بیشتر به خاطر بازی در فیلم اسپینستر در سال 2019 و همچنین حضور در سریال های تلویزیونی مانند Digestown و Park Boys شناخته می شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا