برترین های کسب وکار ایرانیعمومی

علامت های روی ماشین ظرفشویی زیرووات

معنی علامت های روی ماشین ظرفشویی

اگر درباره نمادهای روی ماشین ظرفشویی خود کنجکاو هستید یا می خواهید بهترین چرخه برای شستشوی ظروف را انتخاب کنید لازم است که اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.

توجه داشته باشید که بسته به مدل ماشین ظرفشویی شما، برخی برنامه های شستشو و نام دکمه ها ممکن است متفاوت باشد. اگر چیزی که به دنبالش هستید را پیدا نکردید به دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی خود مراجعه کنید.

هدف کارمین، هر چه بهتر شدن و تخصصی شدن خدمات لوازم خانگی و جلب حداکثر رضایت مشتریان است

1. معنی علامت های روی ماشین ظرفشویی زیرووات؛ برنامه شستشوی نرمال Daily Wash یا normal

در برنامه نرمال که یکی از علامت  های روی ماشین ظرفشویی زیرووات و سایر برندهای معتبر است، شستشوی ظروف به صورت معمول انجام می شود. در بیشتر موارد این برنامه شستشو حدود 1.5 تا 2 ساعت طول می کشد و به حذف مواد غذایی از ظروف کمک می کند.

2. برنامه اقتصادی Eco 50°

علامت Eco 50° یا Energy-Save برنامه شستشوی طولانی تری است که طی آن از آب و برق کمتری استفاده می شود. این برنامه برای شستشوی ظروف و کارد و چنگال مناسب است.

  • کلمه Power

    اصلی ترین دکمه دستگاه میتواند این دکمه باشد که شما با استفاده از آن میتوانید دستگاه ها روشن و خاموش کنید.

  • کلمه Half Load

    زمانی که شما میخواهید ظروف خود را شست و شو بدهید اما مقدا ظروفی که میخواهید شست و شو بدهید کم میباشد و دستگاه پر نمیشود. میتوانید از این دکمه استفاده کنید چرا که با استفاده از این گزینه دستگاه در مصرف آب و انرژی صرفه جویی میکند. و آب و انرژی کمتری نسبت به زمانی که دستگاه پر است مصرف میکند.

  • کلمه Hygiene

    هنگامی که شما از این دکمه و یا برنامه در ماشین ظرفشویی استفاده میکنید، دستگاه ظروف را با دمای آب بسیار بالاتری مانند دمای آب 70 درجه شست و شو میدهد. تا کاملا ظروف بطور بهداشتی شسته و ضدعفونی شوند. بطور کلی این کلمه به معنای شست و شوی بهداشتی میباشد.

  • کلمه Normal Cycle

    این دکمه به معنای شست و شوی معمولی و عادی دستگاه میباشد. زمانی که نیازی به شست و شوی بهداشتی ندارید و میخواهید ظروف بصورت عادی شسته شوند میتوانید از این دکمه استفاده کنید.

  • کلمه Quick

    با استفاده از این دکمه دستگاه مراحل شست و شوی ظروفتان را سریع تر انجام میدهد. اکثر کاربران بیشتر از این دکمه در زمانی استفاده میکنند که ظروفشان به مقدار کمی کثیف هستند و با یک شست و شوی ساده و عادی تمیز میشوند. علاوه بر آن در این حالت نیازی به شست و شوی اولیه نیست Pre Wash و دمای آب استفاده شده در این حالت بین 35 الی 40 درجه میباشد.

  • کلمه Intensive

    زمانی که میخواهید ظروفی را که بسیار چرب و کثیف میباشند را مورد شست و شو قرار بدهید. میتوانید با استفاده از این دکمه ظروفتان را کاملا تمیز کنید. چرا که دستگاه در این حالت ظروف شما را در ابتدا با دمای 50 درجه و سپس با دمای 70 درجه با قدرت بیشتری شست و شو میدهد. و در حین فعالیت 3 بار ظروف شما را آبکشی میکند تا کاملا تمیز شوند.

  • کلمه Pots&Pans

    هنگامی که میخواهید قابلمه و یا تابه های خود را شست و شو بدهید میتوانید دستگاه را بر روی این حالت بگذارید.

  • کلمه Auto

    هنگامی که برای شست و شوی ظروفتان از این دکمه استفاده میکنید، دستگاه بطور اتوماتیک با توجه به مقدار ظرف و مقدار کثیفی ظروفتان آنها را شست و شو میدهد.

  • کلمه China Cycle

    هنگامی که میخواهید ظروف چینی خود را شست و شو دهید میتوانید از این دکمه استفاده کنید.

  • کلمه Eco

    زمانی که از این دکمه استفاده کنید دستگاه برق و آب کمتری برای شست و شوی ظروفتان مصرف میکند. و دکمه اقتصادی نام دارد.

نتیجه گیری

امروز از نمایندگی رسمی محصولات برند زیرووات یعنی شرکت اهواز سرویس در مقاله معنی دکمه های ماشین ظرفشویی زیرووات در کنار شما بودیم. و در ابتدای مقاله کمی درباره این برند و تاریخچه آن اطلاعاتی را بدست آوردیم و در ادامه طرز استفاده از ماشین ظرفشویی را متوجه شدیم. و در انتهای مقاله معنی کلمات و دکمه هایی را که بر روی دستگاه وجود داشتند را بررسی و کاربرد آنها را متوجه شدیم. اکنون گوگل مپ کارمین با امکان جدیدی که ایجاد کرده است برای مشتریان خدمات را راحت تر کرده است

ممنونیم که تا آخر مقاله همراه ما بودید امیدواریم که اطلاعات مفید و کاملی را بدست آورده باشید.

دکمه بازگشت به بالا