تکنولوژی

رندرهای آیفون 16 پرو با حفره پانچ منتشر شد!


پس از معرفی آیفون 15 اپل، حالا نوبت به شایعات پرچمدار بعدی اپل رسیده و در همین راستا رندرهای آیفون 16 پرو با حفره پانچ در بالای نمایشگر منتشر شده است.

در مدت کوتاهی بعد از عرضه آیفون 15 در سراسر دنیا، حال شایعاتی پیرامون پرچمدار سال آینده آیفون شنیده می شود. بنابر ادعای افشاگران اپل سال آینده چهار گوشی در قالب سری آیفون 16 به بازار عرضه خواهد کرد. احتمالاً همراه با مدل های همیشگی، شاهد رونمایی مدل اولترا هم باشیم. به نظر اپل سال آینده هر چهار گوشی جدیدش را به پردازنده  های سری A18 تجهیز خواهد کرد اما احتمالا مدل های پرو و پرو مکس به A18 Pro مجهز می شوند. البته هنوز مشخص نیست که قیمت گوشی آیفون 16 نسبت  به قیمت گوشی آیفون 15 افزایش خواهد داشت یا خیر.

ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

انتشار رندرهای آیفون 16 پرو

پیش تر اعلام شده بود که اپل در سال 2025 با گوشی های سری آیفون 17 پروسه حذف داینامیک آیلند (جزیره کپسولی نمایشگر) را کلید خواهد زد، بااین حال براساس رندرهای آیفون 16 پرو که از سوی صفحه Apple Hub در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده ، به نظر در همین سری شاهد حفره دایره ای در بالای نمایشگر خواهیم بود.

گوشی های آیفون در قسمت بالایی نمایشگر علاوه بر دوربین سلفی از حسگرهای پرتعداد جهت ارائه فناوری فیس ID برخوردار هستند. اپل قصد دارد در وهله اول این حسگرها را به زیر پنل انتقال دهد و در مرحله بعدی دوربین سلفی را هم به زیر نمایشگر ببرد.

هم اکنون برخی از گوشی ها همچون پرچمدارهای ZTE و سری گلکسی زد فولد سامسونگ دارای دوربین سلفی زیر نمایشگر هستند؛ بااین حال این دوربین ها هنوز عملکرد چندان مناسبی نشان نداده اند و اپل ریسک استفاده از آن ها را فعلاً نمی پذیرد. به نظر تا هنگامی که دوربین های زیر نمایشگر به کیفیت قابل  قبولی نرسند، از حذف حفره نمایشگر آیفون خبری نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رندرهای آیفون 16 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ای بی سی مگ دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا