برترین های کسب وکار ایرانیعمومی

نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی

اطلاع پیدا کردن از آموزش کار با لباسشویی 8 کیلویی ال جی از این جهت حائز اهمیت است که می تواند نحوه استفاده از برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی ال جی را به شما آموزش دهد. از این رو به راحتی می توانید برنامه متناسب با لباس های خود را انتخاب کرده و به بهترین نحو ممکن از دستگاه خود استفاده نمایید.

جهت ارتباط با نمایندگی تعمیرات ظرفشویی ال جی در مشهد با شماره های زیر تماس بگیرید.

ویدیو نحوه کار با لباسشویی 8 کیلویی الجی

اجرای مناسب برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی الجی به اطلاعاتی نیاز دارد که بتوانید به شیوه ای صحیح از دستگاه خود برای شستن انواع لباس استفاده نمایید. ممکن است کار با لباسشویی الجی در نگاه اول آسان به نظر برسد، اما پیچیدگی های مخصوص به خود را دارد. به طور کلی هریک از دکمه های لباسشویی 8 کیلویی ال جی دارای کاربردهای خاصی هستند که می توانند برای شستشوی لباس های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. در صورتی که می خواهید از اصطلاحات لباسشویی 8 کیلویی ال جی اطلاع پیدا کنید، می توانید به مشاهده این ویدیو از آی پی امداد در زمینه راهنمای استفاده از لباسشویی الجی 8 کیلویی بپردازید تا بتوانید بدون بروز هیچگونه مشکلی از دستگاه خود استفاده نمایید.

موارد ایمنی قبل از آموزش نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی

دستورالعمل های ایمنی زیر برای جلوگیری از خطرات پیش بینی نشده یا آسیب ناشی از عملکرد ناایمن یا نادرست محصول در دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی در نظر گرفته شده است.
دستورالعمل ها به «هشدار» و «احتیاط» به شرح زیر تقسیم می شوند.

1- این دستگاه برای نباید توسط افرادی (از جمله کودکان) با توانایی های جسمی، حسی یا ذهنی کم یا عدم تجربه و دانش استفاده شود، مگر اینکه توسط شخصی که مسئولیت ایمنی آنها را بر عهده دارد نظارت یا دستورالعمل استفاده و نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی را آموخته باشد. کودکان باید تحت نظارت باشند تا اطمینان حاصل شود که با دکمه ها، کابل و دیگ دستگاه بازی نمیکنند.

2- اگر این دستگاه آسیب دیده، خراب است، تا حدی از هم جدا شده است، یا قطعات آن از دست رفته یا شکسته است، از جمله سیم یا دوشاخه آسیب دیده، هرگز اقدام به کار نکنید. می تواند باعث برق گرفتگی یا آسیب شود

3- لباس های کثیف آغشته شده با مواد قابل اشتعال یا دچار لکه های روغنی شده اند (مانند موم، روغن، رنگ، بنزین، چربی زدا، حلال های خشک شویی، نفت سفید، روغن نباتی، روغن پخت و پز و غیره) قرار ندهید.) استفاده نادرست می تواند باعث آتش سوزی یا انفجار شود.

ال جی ایران | LG WM-382N – لباسشویی 8 کیلویی ال جی 1200 دور

موارد مهم در نصب لباسشویی 8 کیلویی

نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی نیاز به ولتاژ 220 تا 240 ولتی و 50 هرتز خواهد داشت.

فشار آب مجاز برای کار کردن درست دستگاه 0.1 تا 0.8 مگاپاسکال باید باشد.

ورودی آب شیر ورودی گرم نباید بیش از 65 سانتیگراد باشد.

میزان آب شیر ورودی سرد باید بین 4 تا 25 درجه باشد.

لباسشویی نباید در محیط های بسیار سرد قرار بگیرد.

دستگاه را در محلی قرار بدید که براحتی از باکس یا محل قرار گیریش برای دسترسی تکنسین تعمیرات لباسشویی ال جی خارج شود.

باید روی کف سخت و سفتی نصب انجام شود.

دو شاخه لباسشویی الجی باید در یک پریز به صورت تکی وصل باشد.

همیشه ماشین لباسشویی را از برق بکشید و پس از استفاده، جریان آب را قطع کنید.

ماشین لباسشویی را مطابق با مقررات جاری سیم کشی به یک پریز ارت متصل کنید.

ماشین لباسشویی باید طوری قرار گیرد که دوشاخه به راحتی قابل دسترسی باشد.

حتما بخوانید : مرکز تعمیرات یخچال بوش در مشهد

آموزش نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی

اولین شستشو

قبل از اولین شستشو، یک چرخه انتخاب کنید (مثلا Cotton با 60 درجه سانتیگراد، مقداری از مواد شوینده اضافه کنید)، اجازه دهید ماشین لباسشویی بدون لباس بشویید. با این کار، آب از دیگ که ممکن است در طول ساخت باقی مانده اند، خارج شود. فقط از مواد شوینده مخصوص ماشین لباسشویی های درب از جلو استفاده کنید.

لباس هایی که میخواهید بشویید را طبقه بندی کنید

یکی از نکات مهم در نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی این است لباس های که لباس هایی که نیاز به شستشو دارند را بر اساس نوع پارچه، سطح کثیفی، رنگ و اندازه بار مرتب کنید. درب را باز کنید و البسه را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید.

نوع اضافه کردن شوینده در نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی

مقدار مناسبی بر اساس مقدار بار و کثیفی البسه از مواد شوینده را به جاپودری توزیع کننده مواد شوینده اضافه کنید. در صورت تمایل، سفید کننده یا نرم کننده پارچه را به نواحی مناسب اضافه کنید.

ماشین لباسشویی را روشن کنید

دکمه پاور Power را فشار دهید تا ماشین لباسشویی روشن شود.

چرخه شستشوی مورد نظر را انتخاب کنید.

دکمه سلکتور چرخه را مکررا فشار دهید یا دکمه سلکتور انتخاب چرخه را بچرخانید تا چرخه مورد نظر انتخاب شود.

شروع چرخه

دکمه Start/Pause شروع/مکث را برای شروع چرخه فشار دهید. ماشین لباسشویی برای اندازه گیری وزن بار بر اساس مدل برای مدت کوتاهی بدون آب خواهد چرخید. اگر دکمه Start/Pause شروع/مکث در عرض 5 دقیقه فشار داده نشود، ماشین لباسشویی خاموش می شود و تمام تنظیمات از بین می رود.

اتمام چرخه

وقتی چرخه تمام شد، ملودی و صدایی به گوش میرسد. بلافاصله لباس خود را از ماشین لباسشویی خارج کنید تا چین و چروک آن کاهش یابد. هنگام برداشتن بار، اطراف لاستیک دور درب را از نظر موادی که ممکن است در آب گیر کرده باشند، بررسی کنید. پس شستشو درب را باز بگذارید تا داخل دیگ خشک شود.

طبقه بندی البسه در نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی

به دنبال برچسب مراقبت شستشو روی لباس خود باشید.

  1. در مورد محتوای لباس های پارچه ای و نحوه شستن آنها به شما می گوید.
  2. نمادهای روی برچسب های مراقبت را بررسی کنید.

برای به دست آوردن بهترین نتیجه در نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی لباس ها را در گروهی دسته بندی کنید که با چرخه شستشوی یکسان قابل شستشو باشند.

پارچه های مختلف باید در دماها و سرعت چرخش متفاوت شسته شوند.

همیشه رنگ های تیره را از رنگ های روشن و سفید جدا کنید. به طور جداگانه بشویید زیرا انتقال رنگ و پرز می تواند باعث تغییر رنگ لباس های سفید و روشن شود. در صورت امکان، اقلام بسیار کثیف را با مواردی که کمی کثیفی دارند، نشویید.

یکی از مواردی که در طرز استفاده از ماشین لباسشویی 8 کیلویی ال جی مد نظر قرار دهید نکاتی مثل:

  1. البسه بزرگ و کوچک را در یک بار ترکیب کنید. ابتدا موارد بزرگ را بارگیری کنید.
  2. اقلام بزرگ نباید بیش از نصف بار کل شستشو باشد. لباس های بزرگ را به شکل تکی نشویید. این ممکن است بار نامتعادل ایجاد کند. یک یا دو مورد مشابه اضافه کنید.
  3. تمام جیب ها را بررسی کنید تا از خالی بودن آنها مطمئن شوید. اقلامی مانند ناخنگیر، گیره مو، کبریت، خودکار، سکه و کلید می تواند به ماشین لباسشویی و لباس شما آسیب برساند.

نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی 8 کیلویی در ریختن شوینده

مواد شوینده باید طبق دستورالعمل سازنده مواد شوینده استفاده شود و با توجه به نوع، رنگ، کثیفی پارچه و دمای شستشو انتخاب شود.

در طرز استفاده از ماشین لباسشویی 8 کیلویی ال جی اگر از مواد شوینده بیش از حد استفاده شود، ممکن است کف زیاد ایجاد شود و این امر منجر به نتایج ضعیف در شستشو یا فشار سنگین روی موتور و نقص احتمالی می شود.

برای عملکرد بهتر شستشو و تمیز شدن، از مواد شوینده با سفید کننده پودری عمومی استفاده کنید.

جهت مراجعه به سایت مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی الکترواستیل در مشهد کلیک کنید.

نرم کننده را بیش از 2 روز در کشوی مواد شوینده نگذارید (نرم کننده پارچه ممکن است سفت شود.)

دکمه بازگشت به بالا